duminică, 3 ianuarie 2010

In cautarea unei minti pereche


Inainte de toate, poza de mai sus e de fapt un tablou de la acest nene: CLICK

De multe ori mintea mea se pierde pe strazi in cautarea unei minti pereche. Sau nu neaparat pereche.. cel putin nu in modul clasic sau heteronormativ. Mintea mea isi doreste orice fel de relatie libera. Singura conditie este compaticibilitatea.
Sa va inventez o intamplare.
Spre exemplu, odata.. de mult, mintea mea (de acum in colo numita MM) se plimba, pentru moment nestingherita de aproape permaneta senzatie a singuratatii, linistita si vazandu-si de propriile ei ganduri. De-o data un caine bleu mititel si cu blana decolorata de soare ii trece prin fata, galopand prin balta de ceramica lichida din imediata proximitate a MM-ului. Bineinteles ca MM-ul fu improscat de ceramica din cap pana-n.. cealalta parte a capului, la fel ca si cei doi negustori cinstiti, un biet fierar ambulant si o tanara domnisoara importanta, toti cei numiti mai sus aflandu-se in vecinatate si respectiv suportand aceleasi consecinte ca si MM-ul meu drag.
- Vaaaaii! striga MM-ul meu drag. Ce faptura minunata, ce adiere nostalgica de branza fermecata! Ce pui de minune inca neintinat de salbatica politica si demagogie a secolului trecut!
Insa cei de fata nu fura la fel de incantati! Nu tu belsug dialectic, nu tu spasme de fericire si efervescenta cerebrala, NU! Nici macar seaca dar solidara reactie identica sau aprobatoare! Sa va inventez ce s-a intamplat! Numai sa vedeti:
- Cosul meu cu frunze e distrus! Am sa ma duc la preot sa mi le boteze din nou! Javra ordinare si neatenta! Ar trebui asasinata dis de dimineata in ceafa cu tot cu balaurul ce l-a fatat! ..ba chiar asa s-a exprimat in graba unul dintre negustori, vizibil aflat intr-un impediment din cauza umezelii frunzelor proaspat sfintite.
Celalalt om, nici macar atat, soarbe incet din cefalexinul forte pe care si-l pregatise cu un moment in urma, se incrunta diavoleste, isi trage sufletul prin nas si laringe si apoi lanseaza cea mai mare conglomerare de saliva pe care mi-am imaginat-o vreodata, direct pe jos, in semn de dispret la cele petrecute.
- Am sa imi contractez avocarnea! Esenta josnica ce mi-a stricat bunaciune de invelitura, va inceta sa mai existe pana la apusul Aurului. (Penele dansei erau intradevar afectate de catre ceramica. Se stie doar ca petele ceraminoide nu se iau cu una, cu doua, ba chiar in unele cazuri se transmit si dupa moartea posesorului, pana la a treia generatie.)
Bietul fierar! Iar, bietul fierar! Nu spunse nimic si isi continua drumul.
Nelinistea se imprastie in plamanii imaginari ai mintilor prezente si indata incepu o ploaie strasnica de amoniac si sulf lingvistic.
MM-ul meu.. Saracul meu MM-u.. ramaase standardificat ca un malnutrit lovit in plin de o masa copioasa ce i-ar fi provoacat pana la urma moartea din cauza vitezei de ingerare. Asta nu fiind si cazul MM-ului, era doar o metafizica.
Asadar.. MM-ul nu mai stia ce sa creada. Sigur toti au vazut acelasi lucru. Si in acest plan imaginar in care se intampla acestea, perceptiile nu exista si toate acele minti stiu toate aceleasi lucruri, din cauza experientei identice pe care au avut-o prin intermediul senzatiilor identice. Asadar este vorba doar despre o reactie diferita cauzata de catre temperamente diferite. (temperamentul este latura dinamico-energetica a personalitatii). [gata deja am vorbit prea mult in acest sens]
Revenind, acel dulce amarui si excelenta vibratie a inovatiei, a inventiei, a imaginatiei -catelandru' bleu fatat probabil cum spunea si acel domn de un balaur - indiferent ca ne-a acoperit pe toti in ceainarie veche, a fost precum un dans al lumilor ce s-au intalnit pentru prima data! Fericite ca au stat sub aceeasi stea, fara patura, direct pe iarba, tinandu-se de mana si visand.

In acea noapte, MM nu s-a putut odihni deloc. Si va spun si de ce. Pentru ca NU A AVUT CU CINE VORBI - CU CINE SE CONTRAZICE - CUI POVESTI - SAMD despre cele intamplate. Si singura, singurica sau singurel cum o fi ea/el a vorbit si si-a vorbit pana in cele din urma a adormit.

Si-am incalecit pe-o sa. Si v-am imaginat povestea asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu