luni, 4 aprilie 2011

2 fete pe care le iubesc

Akiane

I consider myself good most of the times
but when I see you, my soul is purified
my vision is cleared and my heart breathes
like never before.

To dedicate myself to Awe
is all I can do
in honor of your greatness.

Being yourself is the most wonderful thing you did for the world, and us humans, who strive to be someone else.
Cries of our shattered image tear down the boundaries of time and space – when mirrored in your clear potential.

I can only dedicate myself to Awe.


Ea este Akiane http://akiane.com/home.html cel mai tanar copil prodigy in doua domenii la 8 ani (poezie si pictura realista) din toata istoria documentata. Consider ca din punct de vedere al artei, omenirea a trecut printr-o perioada grea, intunecata, ca un fel de evul mediu contemporan, si in tot acest timp am uitat ce bucurie produce arta frumoasa. Poate ca e momentul sa ne amintim.


(vai deci pana cand gasesc poezia morrrr... stai sa vezi ca e in al trei-lea loc in care voi cauta!) (a fost in al 3+2lea loc in care am cautat pana la urma.. karma asta..)

Iar.. urmatoarea este doar pentru mine sa o stiu.

Se numeşte... hmm..

Cea cu temă Chironiana

Să te ridici de pe pământ
Să mă laşi să-ţi cânt
Şi să te înalţi. Stai drept!
Tu să râzi şi eu să-ţi zic
Priveşte-mă în ochi
când îţi spun -Să sari!
Curaj! Un salt!
Apoi să cazi.. la mine în braţe.

De fapt chiar poţi să zbori
Nu te-am minţit. Hai, că te-am prins.
Altă dată un braţ măcar să-l ai întins
Şi te voi ţine eu de cealaltă aripă.

Iar când, lin îţi va fi zborul
Şi cântul meu în depărtare
Am să rog atunci, Aerul
Să-mi poarte dorul,
Pe sub aripile tale.

29.12.2010

2 comentarii:

  1. mai rar momente de poezie in cotidianul stresat ...frumos !

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru apreciere :)
    iti doresc un cotidian compus din momente frumoase!

    RăspundețiȘtergere