marți, 1 octombrie 2013

ca un bătrân care se mângaie singur la bătrânete

(link to drawing - Evil Girl vs Kind Old Man)
 mă fut în trecutul tău bătrâne
 mă piș pe secretele tale
 îmi vine să nu mai trăiesc de cât de bătrân ești
 toropit la întâmplare de prejudecățile tale senile
 îmi vomit tinerețea înaintea ta
 acum cât mai ești în viață
 mort o să fii și mai periculos
 îmi trăiesc cu ură tinerețea
 cu ură pentru pașii tăi borari prin lume
 prin istorie
 prin materie
 prin învățăturile tale mizere pe care
 te scremi cu teroare și putere să mi le
 bagi pe gât și reușești și de asta îmi
 revine dreptul să îmi bag pe gât degetele
 mele îndemânatice și să îți vomit înapoi
 greutatea, sârguință și experiența!
 sudoarea imbecilă și negânditoare a
 trupului meu e mai elecventa decât tine;
 nu mă mânji cu bătrânețea ta!
 nu te mai caca pe copiii tăi!
 nu-mi mai da hemoroizii tăi!
 nu mă mai naște cu melancolie!
 nu mă mai articula cu reumatism!
 ești orb și prin orbii tăi ochi
 îmi văd și eu lumea ta putredă
 ca și consecință
 ca și moștenire
 asta îmi lași
 o ciumă genetică
 o religie!
 o piesă de teatru răcnită din vintre
 țâșnită din măruntaiele mele
 apăsătoarea durere disperată
 cu care m-am născut.
 Cu care ai trăit.
 Cu care vei muri.
 Pe care o voi trăi.
 Pe care o voi depăși
 mutilând figura ta!
 Aruncându-te ca pe un blestem
 înapoi în trecutul parazit
 din care m-ai adus pe lume!

Un comentariu: